آخرین مقالات

ثبت سفارش

R O Y A L N A H A L

پیش فروش نهال آغاز شد

تماس با نهالستان:

جهت دریافت مشاوره و یا خرید نهال ، کافیست روی یکی از راه های ارتباطی زیر کلیک نمایید.


(نهالستان باز است)
(نهالستان تعطیل است)

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
دفتر فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
خط ویژه فروش + واتساپ

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس و مدیر فروش

۰۹۰۲۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۳۲۱۰۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۳۶۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
حسابداری، صدور فاکتور، هماهنگی ارسال

۰۹۰۲۰۴۳۱۵۰۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
پیگیری سفارش ارسالی

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

Copyright Royalnahal © 2022

گردو ژنوتیپ راز مخفی پولدار شدن در ایران

گردو ژنوتیپ راز مخفی پولدار شدن در ایران

گردو ژنوتیپ 7، راز مخفی پولدار شدن در ایران

پولدار شدن کار سختی در ایران نیست! دیگر وقت آن رسیده که یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید و آینده اقتصادی خود را همین امروز تضمین کنید. کافی است نهال گردو ژنوتیپ 7 را از رویال نهال بخرید و با پرورش آن مسیر رسیدن به اهداف خود را هموار و کوتاه کنید. نهال گردو ژنوتیپ 7 برتر، نمونه ای از گردوهای اصیل ایرانی است که باردهی فوق العاده ای دارد و می تواند سالانه چندین تن ( حداقل 10 تن در هکتار) محصول برایتان به ارمغان اورد.

اگر تا به امروز هر نوع گردویی را در باغ خود امتحان کرده اید و به نتیجه دلخواه نرسیده اید، فرصت را از دست ندهید. نهال گردو ژنوتیپ بسیار مقاوم در برابر سرما هست و می توانید برای هر منطقه ای در هر نقطه از کشور به آسانی آن را کشت کنید و یک باغ سرسبز و آباد داشته باشید که لبخند رضایت را بر لبان شما به ارمغان می آورد.

ژنوتیپ 7 هدیه ای از طبیعت

این رقم از نهال گردو به صورت طبیعی اصلاح نژاد شده و امروزه توجه باغداران را حسابی به خود جلب کرده است. این توجه بی علت نبوده و به لطف باردهی خارق العاده نهال ژنوتیپ تیپ7 است که برای همه مناطق معتدل، نیمه سردسیر، کوهستانی و حتی سردسیر هم مناسب است. از این رو می توانید در تمامی نقاط ایران با هر شرایط اقلیمی آن را کاشت کنید. البته نباید از دو نکته مهم غافل شوید که عبارتند از:

- خوب می دانید که گردو نیاز به اکسیژن دارد و اگر اکسیژن رسانی به آن به درستی انجام نشود، باردهی خوبی نخواهد داشت و چه بسا در میزان رشد آن هم اثر می گذارد. در مناطق شمالی کشور، قسمت هایی که ارتفاع از سطح دریا آن ها پایین است و میزان رطوبت هوا بیشتر است ( بیشتر از 75 درصد) نمی توانید این رقم از گردو را کاشت کنید.

- درست است که گردو ژنوتیپ 7 در برابر سرما مقاوم است و با بیشتر دماهای مناطق کشورمان سازگاری دارد، اما در برخی از شهرها و استان های مرکزی که دمای هوا به حداکثر بالای 40 درجه می رسد، نباید این نهال را کاشت کنید؛ چرا که موجب آفتاب سوختگی آن می شود.

گردو ژنوتیپ راز مخفی پولدار شدن در ایران

ژنوتیپ 7 یا 9؟ مسئله این است!

در نبرد بین این دو رقم، ژنوتیپ 7 همیشه یک سر و گردن بالاتر است. این برتری بی علت نیست و از سری دلایلی که باعث می شود ژنوتیپ 7 را انتخاب کنید و نسبت به ژنوتیپ 9 مرغوب تر و بهتر باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ü با هر منطقه ای سازگاری دارد.

ü باردهی ژنوتیپ 7 نسبت به ژنوتیپ 9 بیشتر و البته یکدست تر است.

ü یک گزینه اقتصادی است که ارزش سرمایه گذاری بالایی را دارد.

ü بعد از 4 سال به باردهی اقتصادی می رسد و می توانید با فروش آن به درآمد برسید.

فوت و فن های کاشت گردو ژنوتیپ 7 رویال

احتمالا تا به امروز این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که خشت اول گر نهد بنا کج، تا ثریا می رود دیوار کج، اگر می خواهید نهال های شما بی عیب و نقص رشد کند و به باردهی دلخواهتان برسد، باید از همان زمان کاشت حواستان را جمع کنید و کلیه مراحل کاشت، آبیاری، هرس و... را به صورت اصولی انجام دهید. از سری فوت و فن های کوزه گری کاشت نهال گردو ژنوتیپ عبارتند از:

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید،چال زنی برای کاشت است. نهال ها را باید با فاصله 7*6 بکارید. گودال های شما هم باید عمق 70 سانتی متری داشته باشند. اما این همه ماجرا نیست، باید خاک رویی را به کف گودال برگردانید و سپس روی آن را با کودهای حیوانی پوسیده و ماسه پر کنید. حال می توانید نهال را بکارید و با خاک زیری گودال را پر کنید. دقت کنید که نباید ریشه نهال به عمق 70 سانتی متری برسد، بلکه عمق کاشت ریشه در خاک باید حداکثر 30 سانتی متر باشد.

بعد از یک هفته می توانید نهال را سربرداری کنید و در نهایت با رسیدگی مداوم و هرس اصولی، از برداشت محصولات گردو ژنوتیپ لذت ببرید.

مغز چرب و پر گردو ژنوتیپ 7، همان چیزی است که مشتریان به دنبال آن هستند

گردو ژنوتیپ 7 باردهی بالایی دارد و بیش از 70 درصد هر گردو با مغز سفید و چرب آن پر شده است. مغز این رقم از گردو بسیار خوشمزه است و طعم بی نظیری دارد به همین خاطر توانسته مشتریان زیادی در بازار داشته باشد و شما می توانید با قیمت خوبی مغز این گردو را در بازار بفروشید.

هیچ خریداری نمی تواند از مغز درشت و سفید رنگ این گردو بگذرد. به همین خاطر است که می گوییم گردو ژنوتیپ 7 پر قدرت ترین رقم است که می تواند شما را به درآمد برساند. این یک ادعا نیست، می توانید آن را امتحان کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت نهال گردو می توانید همین حالا با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید.

عمر اقتصادی این درخت چقدر است؟

وقتی صحبت از تضمین درآمد و رسیدن به سوددهی با ژنوتیپ به میان می آید، زمان تعیین نمی کنیم. چرا که این درخت عمر اقتصادی طولانی و نزدیک به 150 سال دارد و می تواند یک تضمین کننده مطمئن برای شما باشد. با سرمایه گذاری امروز خود می توانید در صد سال آینده به سود برسید. البته فراموش نکنید که شرایط نگهداری شما نیز بر روی ماندگاری و طول عمر درخت گردو اثر می گذارد.

گردو ژنوتیپ راز مخفی پولدار شدن در ایران

برای خرید گردو ژنوتیپ 7 فقط چند روز فرصت باقی است!

زمان را از دست ندهید، اگر زمین های شما یخبندان نیست، همین حالا برای خرید نهال گردو ژنوتیپ برتر اقدام کنید. رویال نهال با قیمت استثنایی و کیفیت تضمینی نهال های ژنوتیپ را عرضه می کند که می توانید به صورت عمده خرید خود را انجام دهید و یک باغ سرسبز و سود ده داشته باشید. با خرید این نهال ها دیگر نگران باردهی درختان در چندسال آینده نخواهید بود چرا که اطمینان دارید نهال هایتان سرسبز خواهند ماند و به یک درخت تنومند و بارده تبدیل می شوند.

گردو ژنوتیپ راز مخفی پولدار شدن در ایران

جستجو در سایت