آخرین مقالات

ثبت سفارش

R O Y A L N A H A L

پیش فروش نهال آغاز شد

تماس با نهالستان:

جهت دریافت مشاوره و یا خرید نهال ، کافیست روی یکی از راه های ارتباطی زیر کلیک نمایید.


(نهالستان باز است)
(نهالستان تعطیل است)

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
دفتر فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
خط ویژه فروش + واتساپ

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس و مدیر فروش

۰۹۰۲۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۳۲۱۰۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۳۶۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
حسابداری، صدور فاکتور، هماهنگی ارسال

۰۹۰۲۰۴۳۱۵۰۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
پیگیری سفارش ارسالی

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

Copyright Royalnahal © 2022

کود هیومیک اسید 5 و 20 لیتری

کود هیومیک اسید 5 و 20 لیتری

کود هیومیک اسید 5 و 20 لیتری

اگر دنبال افزایش بهره وری و رشد سریعتر و بهتر درختان جوان، نهال ها و یا مزارع یونجه،ذرت،چغندر و ...خود هستید و احساس می کنید که رشد درختان یا محصولات زارعی همانند سابق نیست، باید از یک کود مناسب برای تقویت و رشد سریع تر آن ها استفاده نمایید. کودها مواد مغذی مورد نیاز باغات و مزارع را تأمین کرده و بهبود کیفیت باردهی و رشد آن ها کمک می کنند. علاوه بر این حاصلخیزی خاک را افزایش داده و سبب کاهش آفات می شوند.

با شناخت مزایای کوددهی برای باغات و مزارع خود، بازار تقلب و تولید محصولات بی کیفیت در این زمینه بسیار داغ شده است؛ بنابراین باید برای خرید کود نیز مرجع معتبری را انتخاب کنید؛ زیرا کودهای بی کیفیت نه تنها هیچ تأثیری بر رشد و باردهی درختان نخواهند داشت؛ بلکه سرمایه شما را نیز به هدر خواهند داد.

کود هیومیک اسید و کود جلبک دریایی از بهترین و مؤثرترین کودهایی هستند که می توانید برای افزایش عملکرد باغات و مزارع خود به خصوص درختان جوان خود استفاده کنید. این کودها به صورت تخصصی و با بهترین قیمت به فروش می رسد. با خرید کود هیومیک اسید و جلبک دریایی می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی شاهد افزایش چشمگیر باردهی نهال های خود باشید.

کود جلبک دریایی و هیومیک اسید برای کدام نهال ها یا محصولات زراعی مناسب هستند؟

کود جلبک دریایی و هیومیک اسید بدون استثنا برای تمام نهال های مثمر و غیر مثمر مناسب است و سازگاری بسیار بالایی با انواع نهال ها در تمام سنین رشد دارد و این امر یکی از منحصر به فردترین مزایای این دو کود ارگانیک محسوب می شود،همچنین برای رشد هر چه سریع تر و بهتر محصولات زارعی چون یونجه،ذرت ،چغندر قند ،بادام زمینی،برنج،سیب زمینی،لوبیا وکلزاو... این کودها بهترین جایگزین برای کودهای شیمیایی هستند و هیچ آسیبی به محیط زیست و باکتری های مفید خاک نمی رسانند.

رویال نهال کودهای هیومیک اسید و جلبک دریایی را به صورت مایع و در بسته بندی های 5 و 20 لیتری ارائه کرده است. هر بطری به طور متوسط نیاز به کود 200 اصله نهال جوان را برطرف می کند و هر بطری 20 لیتری نیاز یک هکتار زمین زارعی را برطرف می کند؛ پس کودی فوق العاده مقرون به صرفه محسوب می شود. غلظت این کود به طور دقیق و مطابق با نیازهای نهال و محصولات زارعی در نظر گرفته شده است؛ زیرا غلظت های کمتر یا بیشتر اثر بخشی مناسبی ندارند.

اثرات مثبت کودهای هیومیک اسید و جلبک دریایی بر رشد نهال ها و محصولات زارعی

اولین نتیجه ای که می توانید از کوددهی نهالستان خود با کودهای هیومیک اسید و جلبک دریایی دریافت کنید، افزایش باردهی و افزایش کیفیت محصولات تولیدی است. اگر در زمان مناسب که معمولاً 10 تا 12 روز قبل از برداشت میوه در نظر گرفته می شود، از این کودها استفاده کنید، شاهد درشت شدن میوه ها خواهید بود که امری فوق العاده شگفت انگیز است.

بهبود ساختار خاک

این کودها در بهبود ساختار کلی خاک مؤثر هستند و سبب افزایش رشد ریشه، حفظ رطوبت خاک، افزایش فعالیت میکروارگانیسم های مفید در آن و تنظیم PH می شوند. هر یک از عوامل یاد شده به نوبه خود، تأثیر بسیار زیادی در رشد نهال دارند.

کود هیومیک اسید 5 و 20 لیتری

کاهش هزینه های باغداری

بسیاری از باغداران هزینه های گزافی را برای مراقبت از درختان خود به عمل می آورند. از جمله این هزینه ها می توان به خرید سالانه مقادیر زیادی سم و آفت کش اشاره کرد. لازم است بدانید که با خرید یک کود مناسب می توانید با یک تیر، دو نشان بزنید؛ یعنی هم به رشد درختان خود کمک کنید و جلوی تکثیر و رشد آفات مختلف را بگیرید. با این کار بسیاری از هزینه های شما کاهش پیدا می کند.

افزایش جذب مواد مغذی از خاک

مزایای خرید کود جلبک دریایی و هیومیک اسید در همین چند مورد خلاصه نمی شود. بسیاری از نهال ها بدون وجود یک کود مناسب، قادر به جذب مواد مغذی موجود در خاک نیستند؛ بنابراین اگر بارها خاک زمین خود را عوض کنید، ولی از کوددهی را به موقع انجام ندهید، ممکن است تا سال ها باردهی اقتصادی از نهال ها را تجربه نکنید. این کودها سبب افزایش جذب مواد مغذی از خاک می شوند و اگر در همان روزهای اولیه کاشت نهال به خاک افزوده شوند، نهال را در کمترین زمان ممکن به رشد مطلوب می رسانند.

کود هیومیک اسید بهتر است یا کود جلبک دریایی؟

با توجه به ویژگی های یاد شده، اولین سوالی که به ذهن باغداران می رسد، این است که کدام یک از این کودها بهتر هستند؟ در پاسخ به این سوال در ابتدا باید منشأ هر کدام از این کودها را بیان کنیم. کود هیومیک اسید بقایای تجزیه شده مواد ارگانیک است و خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی دارد که این خاصیت سبب رشد بیشتر نهال و افزایش مقاومت آن در برابر بیماری ها و آفات می شود.

کود جلبک دریایی از جمله کودهای کامل محسوب شده و از جلبک های قهوه ای، قرمز و سبز تولید می شود و نیاز نهال را به مواد مغذی برطرف می کند. از طرفی تأثیر بسیار زیادی در درشت کردن میوه ها و افزایش باردهی نهال ها دارد. برای خاک های غنی بهتر از کود هیومیک اسید استفاده شود تا املاح موجود در خاک بهتر و سریع تر انجام می شود اما برای خاک های فقیر بهتر از کود های جلبک دریایی استفاده شود.

برای انتخاب بهترین کود باید سن نهال، نوع خاک، نیاز تغذیه ای نهال و شرایط آب و هوایی منطقه زندگی خود را در نظر بگیرید. برای این منظور می توانید با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و اطلاعات تخصصی را در خصوص کود هیومیک اسید و کود جلبک دریایی دریافت کنید. کارشناسان رویال نهال با بررسی دقیق نهالستان، در انتخاب بهترین کود برای باردهی بیشتر و سودآوری اقتصادی به شما کمک می کنند.

کود هیومیک اسید 5 و 20 لیتری

خرید کودهای هیومیک اسید و جلبک دریایی با بهترین غلظت از رویال نهال

رویال نهال با بیش از 30 سال سابقه در زمینه کاشت نهال هر آنچه برای یک باغداری حرفه ای نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. . قیمت کود هیومیک اسید و جلبک دریایی بسته به غلظت و حجم آن متفاوت است. اگر این محصول را با قیمت های بسیار پایین در بازار مشاهده کردید، بدانید که غلظت آن ها بسیار پایین است.

شما عزیزان برای خرید کود هیومیک اسید و کود جلبک دریایی با غلظت، کیفیت و قیمت مناسب با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید.

کود هیومیک اسید 5 و 20 لیتری

جستجو در سایت