آخرین مقالات

ثبت سفارش

R O Y A L N A H A L

پیش فروش نهال آغاز شد

تماس با نهالستان:

جهت دریافت مشاوره و یا خرید نهال ، کافیست روی یکی از راه های ارتباطی زیر کلیک نمایید.


(نهالستان باز است)
(نهالستان تعطیل است)

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
دفتر فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
خط ویژه فروش + واتساپ

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس و مدیر فروش

۰۹۰۲۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۳۲۱۰۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۳۶۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
حسابداری، صدور فاکتور، هماهنگی ارسال

۰۹۰۲۰۴۳۱۵۰۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
پیگیری سفارش ارسالی

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

Copyright Royalnahal © 2022

معرفی و مزایای کود جلبک دریایی

معرفی و مزایای کود جلبک دریایی

معرفی و مزایای کود جلبک دریایی

نیاز نهال ها به کود برای تمام باغداران روشن است، اما انتخاب میان کودهای ارگانیک و شیمیایی موجود در بازار بسیار سخت است. کود جلبک دریایی یکی از بهترین کودهایی است که می توانید برای افزودن مواد تغذیه ای به خاک استفاده کنید. این کود مزایای بسیار زیادی دارد و به عنوان یک منبع تجدیدپذیر شناخته می شود.

کود جلبک دریایی توسط شرکت های مختلفی می شود. کود جلبک دریایی گرین رویال یکی از منحصر به فردترین تولیدات شرکت رویال نهال است. رویال نهال با 30 سال سابقه در زمینه باغداری و تولید نهال های تجاری مثمر و غیر مثمر، امروزه موفق به تولید یکی از بهترین کودهای مایع، با نام کود جلبک دریایی گرین رویال شده است. این کود سازگاری کامل را با تمام نهال ها دارد و بهترین جایگزین برای کودهای شیمیایی محسوب می شود. اگر می خواهید اطلاعات تخصصی تری درباره این کود به دست آورید، با شماره تلفن های درج شده در وب سایت رویال نهال تماس بگیرید.

مشخصات و ویژگی های کود جلبک دریایی گرین رویال

این کود به صورت مایع و در بسته بندی های 5 لیتری توسط رویال نهال تولید و به بازار عرضه شده است. به طور کلی می توان گفت این کود برای کوددهی 200 درخت کافی است؛ چرا که میزان کوددهی به سن درخت، شرایط خاک و پارامترهای دیگری هم بستگی دارد. کود جلبک دریایی از جمله کودهای کامل محسوب می شود و از انواع جلبک دریایی (قهوه ای، قرمز، سبز) تولید شده است.

برای استفاده از این کود بهتر است به اطلاعات درج شده بر روی بسته بندی آن توجه کنید یا در زمان خرید به توصیه های کارشناسان رویال نهال گوش دهید. علاوه بر این می توانید با برقراری تماس با کارشناسان فروش رویال نهال، ضمن خرید جلبک دریایی، نحوه استفاده از آن را هم دریافت نمایید.

مزایای جادویی ترین کود تولید شده توسط رویال نهال

کود جلبک دریایی یک منبع مغذی کامل است و سبب حفظ رطوبت خاک می شود. با حفظ رطوبت خاک، نیاز نهال به آبیاری کاهش می یابد و بسیاری از هزینه های آبیاری از دوش شما برداشته می شود. کود جلبک دریایی گرین رویال حفظ رطوبت خاک را با تنظیم صحیح PH خاک انجام می دهد. اگر با برنامه درست و مشورت کارشناسان رویال نهال کوددهی با جلبک دریایی را آغاز کنید، می توانید نهال های خود را از خطر آفت زدگی و هجوم حشرات، مصون بدارید.

بهبود باردهی با افزایش کیفیت میوه ها

یکی از تأثیرات شگفت انگیز کود گرین رویال برای نهال ها، درشت کردن میوه ها و افزایش باردهی نهال است. نحوه استفاده از کود جلبک دریایی برای افزایش باردهی و بهبود عملکرد نهال به این صورت است که باید میزان مناسبی از کود را 10 تا 12 روز قبل از برداشت محصول، در اختیار نهال قرار دهید.

فعال کردن آنزیم های ضروری گیاه با تأمین پتاسیم مورد نیاز آن ها

پتاسیم عنصری فوق العاده ضروری برای رشد نهال های جوان است. این عنصر سبب رشد و نمو سلول های گیاهی و افزایش اندازه آن ها می شود. علاوه بر این در افزایش کیفیت میوه ها و خوش رنگ و خوش طعم شدن آن ها مؤثر است؛ بنابراین با خرید این کود می توانید امسال شاهد برداشت میوه هایی بهتر نسبت به سال قبل باشید.

معرفی و مزایای کود جلبک دریایی

کاهش هزینه های باغداری با بهره مندی از مزایای این کود

مزایای این کود تنها به 2 مورد یاد شده منتهی نمی شود. کود جلبک دریایی گرین رویال سبب دفع حشرات و از بین بردن علف های هرز نیز می شود. این کود حاوی نمک های بسیار مخصوص است که بدترین آفات و حشرات مزاحم برای رشد نهال را از بین می برند. با این ویژگی بسیار مهم دیگر نیازی به خرید انواع آفت کش ندارید و در واقع با یک تیر، دو هدف را به درستی نشانه گرفته و می زنید.

البته فراموش نکنید که تأثیرگذاری این کود تا حد زیادی به زمان محلول پاشی جلبک دریایی بستگی دارد. با خرید و استفاده به موقع از کود جلبک دریایی گرین رویال از مزایای زیر نیز بی نصیب نمی شوید:

• تقویت مواد مغذی موجود در خاک

• برقراری تعادل در رشد گیاه

• حجیم شدن محصولات در نهال های مثمر

• تقویت شاخه ها و ضخیم شدن تنه در نهال های غیر مثمر

• کمک به افزایش عملکرد باکتری های مفید در خاک

بهترین راهکارهای استفاده از کود جلبک دریایی

از آنجایی که این کود به صورت مایع تولید شده است، بنابراین باید به صورت محلول پاشی یا آبیاری مورد استفاده قرار بگیرد. بهترین زمان استفاده از جلبک دریایی در روزهای ابتدایی کاشت و دو هفته قبل از برداشت محصول از نهال است، اما بسته به نوع نهال و شرایط آن می توانید در زمان های دیگر نیز از این کود بهره بگیرید. به عنوان مثال اگر شاهد عدم رشد کافی نهال هستید یا نهال شما دچار آفت شده است، می توانید از کود جلبک دریایی استفاده کنید.

کود جلبک دریایی به صورت محلول در آب مورد استفاده قرار می گیرد و حجم مورد نیاز از آن بسته به میزان تراکم باغستان شما متفاوت است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید، با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و با دادن اطلاعاتی همچون مساحت زیر کشت باغستان، نوع نهال ها و سن آن ها، از حجم مناسب کوددهی مطلع شوید.

معرفی و مزایای کود جلبک دریایی

کود جلبک گرین رویال را تنها از رویال نهال خریداری کنید

رویال نهال تولید کننده اختصاصی این کود است و تنها فروشنده معتبر این محصول، محسوب می شود؛ بنابراین نمی توانید آن را از فروشگاه های دیگر خریداری کنید. از طرفی قیمت جلبک دریایی در این نهالستان بسیار مناسب است؛ پس نگران هزینه خرید آن نباشید.

کارشناسان رویال نهال هر آنچه لازم است در خصوص این کود و نحوه استفاده از آن بدانید را در اختیار شما قرار می دهند تا با استفاده نادرست از آن سبب سوختگی ریشه نهال ها یا توقف در رشد آن ها نشوید. شما عزیزان می توانید برای خرید این کود مایع در بسته بندی 5 لیتری با تخفیف ویژه روی لینک زیر کلیک کنید.

معرفی و مزایای کود جلبک دریایی

جستجو در سایت