آخرین مقالات

ثبت سفارش

R O Y A L N A H A L

پیش فروش نهال آغاز شد

تماس با نهالستان:

جهت دریافت مشاوره و یا خرید نهال ، کافیست روی یکی از راه های ارتباطی زیر کلیک نمایید.


(نهالستان باز است)
(نهالستان تعطیل است)

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
دفتر فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
خط ویژه فروش + واتساپ

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس و مدیر فروش

۰۹۰۲۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۳۲۱۰۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۳۶۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
حسابداری، صدور فاکتور، هماهنگی ارسال

۰۹۰۲۰۴۳۱۵۰۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
پیگیری سفارش ارسالی

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

Copyright Royalnahal © 2022

خواص آلو سیاه در کاهش وزن

خواص آلو سیاه در کاهش وزن

آلو برقانی با طعم بسیار لذیذ که عمدتا در تابستان به فروش می رسد دارای رنگ مشکی و خواص باورنکردنی است. یکی از میوه هایی است که کاربردهای فراوانی هم به صورت تازه و هم خشک دارد و نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز از محصولات پرطرفدار محسوب می شود.

نام آلو جنگلی (Plum) یک نمونه خارجی محسوب می شود. البته در کشورهای دیگر اغلب به صورت تازه مصرف می شود. اما آیا تا به حال به خواص آلو سیاه برای کاهش وزن فکر کرده اید؟ یک محصول علاوه بر صدها خاصیت دیگری که برای بدن شما و حفظ سلامت آن دارد، می تواند با هدف کاهش وزن و به ارمغان آوردن بهترین نتیجه برای شما در یک رژیم غذایی خاص قرار گیرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی رابطه بین آلو و کاهش وزن بپردازیم. پس با ما همراه باشید

خوردن آلو سیاه برای کاهش وزن :

همانطور که در بالا گفتیم، یکی از مهمترین خواص آلو سیاه یا آلو برقانی که به نام آلو جنگلی نیز شناخته می شود، به روند کاهش وزن کمک می کند.اما چگونه؟ با خوردن آلو می توانید تمام ویتامین های بدنتان را تامین کنید. مصرف آلو سیاه برای کاهش وزن باعث ایجاد حالت سیری در شما می شود که باعث می شود از خوردن غذاهای مختلف دست بکشید این باعث کاهش وزن می شود.

به عبارت دیگر می توان گفت میزان انرژی ای که آلو در بدن شما ایجاد می کند باعث می شود که نیازی به خوردن غذاهای دیگر نداشته باشید و به کاهش وزن کمک می کند. چند عدد آلو سیاه همراه خود داشته باشید و هر روز آنها را بخورید. نتایج را به سرعت خواهید دید.

آلو سیاه و تمرینات سخت ورزشی :

اولین فکری که برای کاهش وزن به ذهن شما خطور می کند این است که به باشگاه بروید یا در خانه یا جای دیگر ورزش شدید انجام دهید. تا اینجای کار مشکلی نیست اما آیا تا به حال فکر کرده اید که ورزش های هوازی و شدید یا هر نوع ورزش می تواند قند خون را کاهش دهد؟ اما چه اشکالی دارد؟

با کاهش سطح قند بدن، میل به غذا، به خصوص غذاهای شیرین افزایش می یابد.به همین دلیل می توان گفت که آلو برای کاهش وزن بهترین انتخاب است. از طریق کربوهیدرات های موجود در این محصول، متابولیسم بدن شما افزایش می یابد، اما قند خون شما نیز با آن افزایش می یابد. در نتیجه گرسنگی و نیاز به مواد شیرین و غنی در شما کاهش می یابد و با ورزش و تمرینات بدنی می توانید به سرعت به وزن دلخواه خود برسید.

آلو جنگلی و لاغری؛ شیرین کننده رژیم‌ها!

غذا خوردن یا به زبان ساده تر، پرهیز از خوردن خیلی از خوراکی ها، عملی سخت و طاقت فرسا تلقی می شود. اینکه نباید زیاد غذا بخورید و البته اینکه نتایج لاغری خیلی دیر و با سختی زیاد متوجه می شوند، همگی روند غذا خوردن را پیچیده می کنند. به طور کلی، هیچ کس خاطره خوبی از رژیم لاغری ندارد. حتی اگر نتیجه گرفته باشد!

یکی دیگر از دلایلی که علاوه بر سختی رژیم های لاغری، آنها را بزرگ کرده است، عوارض آن بر بدن است. در طول رژیم ممکن است بسیاری از ویتامین ها به بدن نرسد و این خود باعث کمبودهایی در بدن می شود و اثرات منفی زیادی ایجاد می کند. بیماری های پوستی و ریزش مو نمونه هایی از عوارض مرتبط با افزایش وزن هستند.

همانطور که قبلا گفتیم این محصول حاوی ویتامین های مختلف بوده و خواص بی نظیری برای سلامت بدن دارد. بنابراین توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید وارد کل رژیم لاغری شوید، حتما آلو سیاه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.یکی از مهمترین خواص آلو سیاه برای کاهش وزن این است که ویتامین های مختلف بدن را تامین می کند و از عوارض رژیم های لاغری می کاهد.

همیشه لازم نیست به سراغ رژیم‌های لاغری بروید!

رژیم غذایی اغلب اولین انتخابی است که برای کاهش وزن و گاهی اوقات حتی افزایش وزن به ذهن همه می رسد. اما آیا همه می توانند غذاهای متنوعی داشته باشند؟ قطعا نه! برای بسیاری از افراد، ورود به مرحله رژیم غذایی به دلیل شرایط خاص پزشکی می تواند برای آنها خطرناک باشد. به هر دلیلی، همه نمی توانند از رژیم لاغری برای کاهش وزن استفاده کنند.

پس راه حل چیست؟ آیا باید با چاقی و افزایش وزن مواجه شد و با آن رابطه مسالمت آمیزی برقرار کرد؟ اصلا! ما به شما خواهیم گفت که چگونه بدون رژیم لاغر شوید و به وزن ایده آل خود برسید.

روزانه چند عدد آلو سیاه را برای مصرف خود در نظر بگیرید. قبل از آن در مورد مصرف آلو برای کاهش وزن به شما گفتیم. کافی است چند عدد آلو جنگلی را به طور منظم و در زمان های مشخص مثلا قبل از ناهار و قبل از شام بخورید.این کار از پرخوری شما جلوگیری می کند. آلو به دلیل خواص و کربوهیدرات های موجود در آن احساس سیری خواهید کرد و از طرفی خواص و ویتامین های زیادی برای بدن دارد بنابراین نگران کم خوردن نباشید.

لیستی از انواع نهال آلو:

خوردن آلو برقانی برای کاهش وزن. این یکی از موثرترین روش هایی است که می تواند به کاهش وزن شما بدون رفتن به یک رژیم غذایی پیچیده و گاه خطرناک کمک کند و ویتامین ها و فواید زیادی را برای بدن شما فراهم کند. تنها چیزی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید خوردن آلو در ساعات خاصی از روز است.

از خوردن زیاد آلو جنگلی خودداری کنید!

در بالا در مورد خواص آلو سیاه برای لاغری بسیار صحبت کردیم. علاوه بر این اشاره کرده ایم که از خوردن آلو می توان انواع ویتامین ها و سایر موارد مفید برای سلامتی خود را به دست آورد. امروزه بسیاری از افراد ممکن است با خوردن این محصول خوشمزه و مغذی پرخوری کنند. در اینجا باید بگوییم که مصرف بیش از حد و بیشتر از مقدار توصیه شده آلو نه تنها مفید است بلکه می تواند بر سلامتی شما نیز تأثیر منفی بگذارد.اگر از آلو برای کاهش وزن استفاده می کنید. این هدف شماست، باید بدانید که اگر زیاد از آن بخورید ممکن است دچار اسهال شوید. کربوهیدرات‌های موجود در آلو می‌توانند به سیستم گوارشی و استخوان‌ها آسیب بزنند و در صورت مصرف زیاد آن‌ها را تحریک کنند. بنابراین اسهال برای شما اتفاق خواهد افتاد.

نفخ بعد از خوردن زیاد آلو سیاه:

یکی از مضرات دیگری که با خوردن زیاد آلو سیاه می تواند ایجاد شود، احساس نفخ و باد در روده و معده است. فیبر و کربوهیدرات موجود در این محصول می تواند این حس را به شما بدهد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که خوردن آلو سیاه برای کاهش وزن، اگر به مقدار مشخص و معینی نباشد، نه تنها مفید نیست و مورد لاغری را برای شما محقق نمی کند که می تواند به معده و روده آسیب برساند.

چه تعداد آلو سیاه مصرف کنیم تا از خواص آن بهره مند شویم؟

پیش‌تر ذکر کردیم که برای بهره مند شدن از خواص بی نظیر آلو جنگلی، باید مصرف آن در روز مشخصی باشد. در رژیم‌های غذایی معمولی که محدودیت‌های خاصی ندارند، برای استفاده از خواص آلو سیاه برای لاغری، خوب است که 2 تا 3 عدد آلو را در طول روز مصرف کنید. اما اگر رژیم شما به گونه ای است که فیبر در آن نقشی کم رنگ دارد و مواد فیبردار مانند انواع حبوبات از جمله نخود و لپه را کم مصرف می‌کنید، می‌توانید روازنه 4 تا 5 عدد آلو سیاه را میل نمایید.

خلاصه و نتیجه گیری از خواص آلو سیاه برای کاهش وزن:

آنچه در اینجا گفتیم مربوط به خاصیت آلو سیاه برای لاغری است. محصولی خوشمزه و منحصر به فرد که حاوی ویتامین های مختلف است و می تواند نقش مهمی در کاهش وزن داشته باشد. ما همیشه توصیه می کنیم که مصرف بیش از حد این محصول می تواند تأثیر معکوس داشته باشد و تأثیر منفی بر بدن شما به خصوص سیستم گوارشی بگذارد. بنابراین، با توجه به وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌هایی که در طول روز مصرف می‌کنید، همیشه مقادیر خاصی از آلو سیاه را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

خواص آلو سیاه در کاهش وزن

جستجو در سایت