آخرین مقالات

ثبت سفارش

R O Y A L N A H A L

پیش فروش نهال آغاز شد

تماس با نهالستان:

جهت دریافت مشاوره و یا خرید نهال ، کافیست روی یکی از راه های ارتباطی زیر کلیک نمایید.


(نهالستان باز است)
(نهالستان تعطیل است)

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
دفتر فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
خط ویژه فروش + واتساپ

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس و مدیر فروش

۰۹۰۲۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۳۲۱۰۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۳۶۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
حسابداری، صدور فاکتور، هماهنگی ارسال

۰۹۰۲۰۴۳۱۵۰۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
پیگیری سفارش ارسالی

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

Copyright Royalnahal © 2022

خرید نهال در تاکستان

خرید نهال در تاکستان

خرید نهال در تاکستان

در حال حاضر، شغل باغداری و کشاورزی، یکی از پر سودترین مشاغل در کشور محسوب می‏شوند. طبق نظر متخصصان و کارشناسان، پرورش نهال در مناطق سردسیر همچون استان قزوین می‏تواند سود بسیار زیادی را برای زراعتکاران به همراه داشته باشد. البته باید برای خرید نهال در اقلیم‏های سردسیر به نکات ضروری توجه ویژه‏ای داشته باشید. در این بخش، قصد داریم به شرح نکات خرید نهال در تاکستان بپردازیم پس با ما همراه باشید.

آب و هوا و اقلیم تاکستان به چه صورت است؟

قبل از خرید نهال در تاکستان، باید اطلاعاتی راجع به آب و هوا شرایط اقلیمی این منطقه داشته باشید. پیش از هر چیزی باید بدانید که شهرستان تاکستان که واقع در استان قزوین است، از آب و هوای کوهستانی و سردسیر برخوردار می‏باشد. طبق آخرین آمار و ارقام به دست آمده، میانگین دمای هوا این شهر در طول سال ما بین 10 الی 18 درجه سانتی گراد است. خوشبختانه شهرستان تاکستان دارای منابع آب زیرزمینی خوبی می‏باشد. البته توجه داشته باشید که سرانه بارش باران در این منطقه حدود 450 میلی متر در طول سال است.

شهر تاکستان علاوه بر دارا بودن آب و هوای مطلوب و بی نظیر، از خاک بسیار مرغوب و حاصلخیزی نیز برخوردار است. ارتفاع این منطقه از سطح دریا حدود 1200 الی 1380 متر بالاتر از سطح دریا تخمین می‏خورد. بهتر از این نمی‏شود؛ شما می‏توانید تمامی نهال‏های میوه را بدون هیچ نگرانی از ارتفاع زمین از سطح دریا، در این اقلیم بکارید و لذت ببرید. البته قبل از خرید نهال در تاکستان، باید پارامترهایی همچون میزان اسیدیته خاک، ارتفاع دقیق از سطح دریا، نوع خاک و ... را به طور دقیق اندازه گیری کنید.

چه نهال‏هایی در تاکستان رشد بهتری دارند؟

یکی از سوال‏هایی که برای بسیاری از باغداران و زراعتکاران مطرح می‏گردد، این است که چه نهال‏هایی در تاکستان رشد بهتر و سریع‏تری دارند؟ همانطور که در بخش قبل ذکر شد، باید برای خرید نهال در تاکستان ابتدا پارامترهای خاصی را اندازه گیری کنید. آب و هوای این منطقه سردسیر و کوهستانی است. از این رو، می‏توان نتیجه گرفت که شما می‏توانید نهال‏های سردسیر و نیمه معتدل را در این منطقه خوبی پرورش دهید و شاهد باردهی سریع آن‏ها باشید. لازم به ذکر است که کاشت نهال‏های گرمادوست در این منطقه، سبب کاهش طول عمر اقتصادی و میزان باردهی آن‏ها می‏گردد.

بهترین انتخاب برای خرید نهال در تاکستان

اگر به دنبال راهی برای کسب سود بیشتر در شغل باغداری هستید، باید برای خرید نهال در تاکستان اقدام کنید. اما سوال اینجاست که در این منطقه، امکان پرورش چه نوع نهال‏هایی برای باغداران و کشاورزان فراهم است؟ باغداران و زراعتکاران می‏توانند ارقام انگور، هلو، بادام، گلابی، سیب، آلو، پسته و گیلاس را در این منطقه بدون هیچ مشکل و مانعی پرورش دهند. البته برای بهره‏وری از تمامی مزایای نهال‏های میوه در تاکستان، باید به چهار اصل رسیدگی یعنی آبیاری، هرس، کوددهی و سمپاشی به موقع توجه ویژه‏ای داشته باشید.

1-انگور

اکثر ارقام انگور، با آب و هوای تاکستان سازگاری بسیار خوبی دارند. از گذشته‏های دور تا به امروز، منطقه تاکستان به قطب پرورش انگور کشور نیز مشهور است. بهتر از این نمی‏شود؛ شما می‏توانید اکثر ارقام انگور سرما دوست را در این منطقه به خوبی پرورش دهید و در کمترین زمان با فروش آن‏ها به سود خوبی برسید. توجه داشته باشید که اکثر شرکت‏های خارجی، مشتریان بزرگ باغات انگور تاکستان هستند. ارقام اتم کینگ، شرابی، شمشیری، لاو لاو و پرنس از بهترین نهال‏ها برای پرورش در منطقه تاکستان به شمار می‏آیند.

2-هلو

امروزه کمتر کسی است که به خوردن میوه هلو علاقه‏مند نباشد. هلو از میوه‏های پر طرفدار و پرفروش بازار محسوب می‏شود. به همین دلیل باید از این فرصت طلایی استفاده کنید و با خرید نهال هلو در تاکستان و پرورش آن، سود خوبی را نصیب خود نمایید. نهال‏های هلو معطر، اسپرینگ کریست، رویال، انجیری مور و قجیر قانات بهترین گزینه برای پرورش در تاکستان محسوب می‏شوند. بهتر است بدانید که نهال‏های هلو نیاز به رسیدگی زیادی دارند تا بتواند محصولات مرغوب با کیفیتی را تولید نمایند.

3-بادام

بادام از مغزیجات گران قیمت و پر طرفدار بازار محسوب می‏شود و مشتریان خارجی بسیار زیادی دارد. به بیانی دیگر، شما می‏توانید با خرید نهال بادام در تاکستان و پرورش آن، طلای خوراکی برداشت کنید و با فروش محصولات باغ خود به در آمد بسیار بالایی دست یابید. ارقام ژنوتیپ، تونو و فرانیس با آب و هوای شهرستان تاکستان سازگاری بسیار خوبی دارند. البته برای احداث باغ بادام در تاکستان، بهتر است از کارشناسان و متخصصان با تجربه نیز کمک بگیرید. فراموش نکنید که شما می‏توانید با احداث باغ بادام در تاکستان و تولید محصولات با کیفیت، فروش بین المللی خود را آغاز کنید و صاحب سود کلانی شوید.

4-گلابی

اگر به دنبال یک نهال میوه کم هزینه و پر سود هستید، پیشنهاد می‏شود اقدام به خرید نهال گلابی در تاکستان کنید. اکثر ارقام گلابی سرما دوست بوده، و با آب و هوای این منطقه سازگاری خوبی دارند. بهتر است بدانید که ار اصله نهال گلابی قادر به تولید 60 الی 80 کیلوگرم محصول با کیفیت و مرغوب در طول سال است. ارقام گلابی درگزی، بیروتی و سیبری بهترین گزینه برای پرورش در منطقه تاکستان محسوب می‏شوند. البته برای خرید نهال گلابی در تاکستان باید به نهالستان‏های معتبری همچون رویال نهال به صورت حضوری یا آنلاین مراجعه فرمایید.

خرید نهال در تاکستان

5-سیب

خوشبختانه متخصصان در سراسر جهان به لطف پیشرفت علم و فناوری، توانسته‏اند با انجام آزمایشات ژنتیکی بر روی ارقام سیب، مقاومت و میزان عملکرد آن‏ها را به حداکثر برسانند. بهترین ارقام سیب برای احداث باغ در تاکستان شامل سرخ فرانسه، آرکانزاس، خونی اصل، گلاب و سفید شیشه‏ای می‏باشد. توجه داشته باشید که هر اصله نهال سیب قادر به تولید حداقل 70 کیلوگرم محصول خالص در طول سال است. از این رو، شما می‏توانید از هر هکتار باغ سیب در تاکستان چیزی حدود 50 تن میوه با کیفیت برداشت کنید و از این طریق، به سود خوبی برسید.

6-آلو

خوشبختانه اکثر ارقام آلو سازگاری بی نظیری با آب و هوای منطقه تاکستان دارند. از این رو، شما می‏توانید از این فرصت طلایی استفاده کنید و اقدام به خرید نهال آلو در تاکستان و پرورش آن نمایید. برای آن که بتوانید سود بیشتری را نصیب خود کنید، پیشنهاد می‏شود حداقل 1 هکتار از فضای باغ خود را به کاشت نهال‏های آلو اختصاص دهید. ارقام آلو الینا، تو سرخ، دامسونز، سانتریزا و هاروان سازگاری بسیار عالی و باردهی بی نظیری در منطقه تاکستان دارند. البته برای کاشت و پرورش نهال آلو در تاکستان، باید نکات و اصول ذکر شده را به طور دقیق مد نظر داشته باشید و آن‏ها را رعایت کنید.

7-پسته

همانطور که می‏دانید پر سودترین نهال موجود در کشور، نهال پسته است. نهال پسته در بازار طرفداران بسیار زیادی دارد و از مزایای بسیار بیشماری برخوردار است. این نوع نهال از مقاومت بالایی در برابر انواع اقلیم‏ها برخوردار بوده و خشکسالی و حتی سر سخت‏ترین آفات و بیماری‏ها نمی‏توانند آن را از پای در آورند. پس فرصت را غنیمت شمارید و در اسرع وقت برای خرید نهال پسته در تاکستان و پرورش آن اقدام کنید. ارقام اکبری و قزوینی، سازگارترین نهال های پسته با آب و هوای این منطقه محسوب می‏شوند. البته برای خرید نهال پسته سالم و اصیل، باید حتما به نهالستان‏های معتبر مراجعه فرمایید.

8-گیلاس

خرید نهال گیلاس و تاکستان و پرورش آن نیز گزینه مناسبی برای باغداران محسوب می‏شود. ارقام گیلاس باردهی بسیار خوبی دارند و در کمتر از دوسال به بار می‏نشینند. ارقام پایه رویشی گزیلا، تکدانه سیاه، خوشه ای و صورتی بهترین گزینه برای کشت و پرورش در منطقه تاکستان محسوب می‏شوند. بهتر است بدانید که برای پرورش نهال گیلاس در این منطقه، باید حتما میزان پی اچ خاک را اندازه گیری کنید و در صورت اسیدی یا قلیایی بودن آن، برای خنثی سازی خاک اقدامات لازم را به عمل آورید.

خرید نهال در تاکستان

همانطور که پیش‏تر اشاره شد، شما می‏توانید با خرید نهال در تاکستان و پرورش آن در کمتر از 2 سال صاحب سود بسیار خوبی شوید و به در آمد بالایی برسید. البته برای خرید نهال در این منطقه، نباید به هر نهالستانی اعتماد کنید. دنبال راهی برای خرید نهال در تاکستان با قیمت مناسب و اصالت تضمینی هستید؟ پیشنهاد ما به شما نهالستان رویال نهال است؛ شما می‏توانید به صورت حضوری یا آنلاین به این نهالستان معتبر مراجعه کنید و نهال خود را با بهترین قیمت و اصالت تضمینی خریداری نمایید و لذت ببرید.

کلام آخر

برای خرید نهال در تاکستان، باید به نکات ذکر شده و اصول پرورش توجه بسزایی داشته باشید. البته پیشنهاد می‏شود قبل از خرید نهال میوه در این منطقه، حتما با افراد متخصص و کاربلد در این زمینه مشورت کنید و از دانش آن‏ها استفاده نمایید.

خرید نهال در تاکستان

جستجو در سایت

♥ از کاشت تا برداشت نهال با نهالستان رویال نهال ♥

بنر میوه 1 بنر میوه 2