آخرین مقالات

ثبت سفارش

R O Y A L N A H A L

پیش فروش نهال آغاز شد

تماس با نهالستان:

جهت دریافت مشاوره و یا خرید نهال ، کافیست روی یکی از راه های ارتباطی زیر کلیک نمایید.


(نهالستان باز است)
(نهالستان تعطیل است)

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
دفتر فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
خط ویژه فروش + واتساپ

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس و مدیر فروش

۰۹۰۲۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۳۲۱۰۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۳۶۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
حسابداری، صدور فاکتور، هماهنگی ارسال

۰۹۰۲۰۴۳۱۵۰۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
پیگیری سفارش ارسالی

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 20:00
کارشناس فروش و مشاوره

Copyright Royalnahal © 2022

خاصیت گردو با عسل

خاصیت گردو با عسل

خاصیت گردو با عسل چیست؟

امروزه داشتن تغذیه مناسب و وعده های غذایی سالم بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. به دلیل وجود ویروس کرونا، نوع تغذیه ما بسیار مهم است. در این بین، احتمالاً قبلاً از فواید گردو و عسل مطلع بوده اید. برای اکثر مردم صبحانه خوشمزه و در عین حال مهم است. دلیل اهمیت آن نیز مشخص است!

از آنجایی که نحوه شروع روزتان بسیار مهم است، انرژی و کارایی مغز شما در طول روز در واقع با تغذیه شما ارتباط تنگاتنگی دارد. حال از آنجایی که ترکیب گردو و عسل بسیار محبوب است مخصوصا برای صبحانه، تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی خواص و سایر کاربردهای مرتبط گردو با عسل بپردازیم. اگر به این مقاله علاقه مند هستید، لطفا ما را دنبال کنید.

خواص گردو با عسل، ترکیبی خوشمزه و غنی:

بیشتر شما احتمالاً عسل و گردو را ترکیب می کنید. آیا تا به حال آن را امتحان کرده اید؟در واقع می توان گفت که هم عسل و هم گردو از غذاهای بسیار مقوی و پرطرفدار مخصوصاً در خانواده های ایرانی هستند. البته نباید خواص بی شماری که هر کدام از آنها دارند را دست کم بگیریم.در این صورت، اگر می توانید همزمان عسل و گردو بخورید، چه بهتر.

در واقع می‌توان ادعا کرد که ترکیب این دو غذای وسوسه‌انگیز برای اکثر افراد طعم و مزه‌ای دارد، بنابراین می‌توانید آن را به صبحانه یا حتی شام اضافه کنید، از غذا لذت ببرید و خواص بی‌شمار آن را جذب کنید. اما توصیه می کنیم همیشه سعی کنید گردو و عسل را با هم بخرید تا از این ترکیب خوشمزه لذت بیشتری ببرید. حال در ادامه با ما به بررسی مهم ترین خواص گردوی عسلی بپردازید.

مهمترین خواص گردو با عسل:

در مرحله اول ما می خواهیم روشن کنیم که عسل به دلیل نیاز به کربوهیدرات، به طور کلی منبع عالی انرژی برای دریافت و جذب بدن است. حاوی 82 گرم فروکتوز، ساکارز، گلوکز و سایر انواع قند در هر 100 گرم محصول است. عسل همچنین حاوی ویتامین های گروه B، اسید اسکوربیک و برخی ویتامین های E و K است.

ترکیبی از عسل و گردو. تمام خواص مفید آنها را با هم ترکیب می کند که مانند یک بمب قدرتی است که سلامت و انرژی را برای بدن شما به ارمغان می آورد! علاوه بر این، عسل با روغن گرانبها، مواد معدنی غنی و پروتئین موجود در گردو ترکیب شده و آن را غنی از ویتامین می کند. این فقط یک خاصیت گردو با عسل است. در زیر برخی از خاصیت های درمانی آن را نیز برای شما ذکر خواهیم کرد.

خاصیت گردو و عسل برای پیشگیری از سرطان:

ترکیب عسل و گردو همیشه به عنوان یک ترکیب قوی ضد سرطان شناخته شده است. در واقع، عسل و ترکیبات فنولی امگا 3 موجود در گردو ممکن است از رشد غیرطبیعی سلول های سرطانی جلوگیری کند.

خاصیت گردو و عسل برای درمان بی خوابی:

آیا علت بی خوابی را می دانید؟ در واقع، کمبود ملاتونین (هورمون خواب) می تواند شما را برای این مشکل آماده کند.فرد می تواند به جای مصرف قرص از روش های طبیعی و گیاهی برای مقابله با این مشکل استفاده کند. اول از همه، توجه به تغذیه مهم ترین مسئله است. به عنوان مثال، ما مخلوط عسل و گردو را به عنوان یکی از میان وعده های شما توصیه می کنیم. زیرا با ترشح سروتونین می تواند آرامش و خواب عمیق را به ارمغان بیاورد.

درمان کم خونی:

اگر نزد پدربزرگ و مادربزرگ یا حتی مادرتان بروید و متوجه کم خونی شما شوند، قطعا شما را متقاعد خواهند کرد که بیشتر عسل و گردو بخورید. آنها همچنین می گویند، از ترکیب شگفت انگیز گردو و عسل خاصیت غافل نشوید. در واقع این مشکل مدت هاست که ثابت شده است و می توانید با خیال راحت این ترکیب خوشمزه و مفید را که به جبران کم خونی کمک می کند، مصرف کنید.

خواص گردو با عسل برای زخم معده:

اگر با زخم معده سر و کار دارید، مطمئناً باید از غذاهای ضد باکتری و آنتی اکسیدان ها برای کمک به روند بهبودی خود استفاده کنید. تا به حال باید بدانید که ترکیب عسل (به عنوان یک غذای ضد باکتری مفید) و گردو (به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی) می تواند به درمان سریع زخم معده شما کمک کند.

درمان یبوست و افزایش عملکرد روده:

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از یبوست مکرر رنج می برید، حتماً باید غذاهای ملین را در وعده های غذایی خود قرار دهید تا به درمان خود کمک کنید. جالب اینجاست که گردو یکی از ملین های مفید برای یبوست است. همچنین می توانید آن را با عسل مخلوط کنید.زیرا عسل برای بهبود عملکرد روده مفید است و در نهایت خاصیت گردو با عسل، می‌تواند به خوبی به درمان یبوست شما کمک کند و مفید واقع شود.

خواص گردو با عسل مناسب برای کاهش وزن:

اگر رژیم دارید یا به هر دلیلی باید از مصرف شیرینی های مصنوعی پرهیز کنید تا سلامتی خود را به خطر نیندازید و وزن خود را کاهش دهید، توصیه می کنیم عسل را به وعده های غذایی خود اضافه کنید. می توانید این خوراکی طبیعی شیرین را با گردو سرو کنید. باعث می شود احساس سیری کنید و کالری کمتری مصرف کنید. پس برای این کار همیشه ترکیب عسل با گردو را در نظر داشته باشید.

فواید گردو و عسل برای کاهش فشار خون:

یکی از مهمترین خواص گردو و عسل کاهش فشار خون است. به عنوان مثال، شما می توانید با خوردن تنها 100 گرم عسل و همین مقدار گردو در روز به مدت 45 روز از بدن خود محافظت کنید و در نهایت فشار خون خود را کاهش دهید.

طرز تهیه گردو و عسل:

تهیه آن بسیار آسان است! عسل تازه و مرغوب بخرید کافی است آن را با گردوی پوست کنده، سبک و تازه و بدون کپک و مخلوط کنید.البته بهتر است گردوها را برای هضم بهتر له کنید و سپس کمی با عسلی که به هیچ عنوان حرارت ندیده مخلوط کنید. این ترکیب خوشمزه واقعا برای شما مفید خواهد بود.

آیا معجون عسل و گردو انواع مختلفی دارد؟

آره! حتما می توانید ترکیبات مختلفی از عسل و گردو را به عنوان معجون درست کنید. به عنوان مثال معجون ساده گردو و عسل، معجون گردو و عسل با دارچین، معجون مقوی با میوه‌های خشک همراه با گردو و عسل و…

خلاصه ای از خواص گردو با عسل:

در این مقاله به بررسی یکی از خوشمزه ترین، مغذی ترین و انرژی زاترین ترکیبات، ترکیب گردو با عسل و خواص فراوان آن پرداختیم. در پایان باید بدانید که این ترکیب خوشمزه چیزهای بیشتری نسبت به آنچه که گفتیم وجود دارد و شما می توانید با جستجوها و تحقیقات خود به نتایج بسیار بیشتر و حتی مفیدتری دست پیدا کنید.

نهال گردو را با بهترین قیمت فروش از رویال نهال تهیه کنید برای خرید نهال گردو با کارشناسان نهالستان در تماس باشید

خاصیت گردو با عسل

جستجو در سایت